top of page
תמונת הסופר/תEsti Klein

חותרים דרומה

השכמה מוקדמת עם תמונת השמש המאירה את ההרים באור אדום. העיירה שהגענו אליה, lake june, היא עיירת נופש קטנטונת עם מלא אטרקציות - סקי בחורף, ספורט מים בקיץ. רחוב אחד ראשי מצועצע ויפה, לרגע אפשר להתבלבל ולחשוב שאנחנו באלפים.

היעד היום הוא אזור לאס וגאס למרות שעדיין לא ברור אם נישן שם. תחילת הדרך היא ליד אגם ג'ון הקרוב לעיירה אבל אותו לא הצלחתי לצלם. נשאר אגם מונו הענק הסמוך שעושה את אותו הרושם.









אחרי שעוברים את שני האגמים נשאר באמת רק מדבר. ממש כלום. המחשבה שהיתה בראש היא איך, כמו בארץ, יורדים דרומה ופוגשים מדבר. פה המדבר הרבה יותר גדול וממש ממש אין כלום. בן גוריון לא אמר להם שחייבים ליישב גם את המדבר.

























באמצע הכלום יש שלט DIP מה שאומר שנוסעים ישר ישר ישר, על כביש שלא רואים את סופו ויורדים לסוג של אמבטיות - תחושה של לונה פארק









רוכבים כבר יותר משעה ומתחילים לחפש מקום לעצור. כל כמה מיילים יש שלט של ישוב ורואים בית מרחוק - הכל מדבר. קשה לדמיין איך האנשים גרים כאן ובעיקר, מה עושים הילדים.

אחרי כמעט שעתיים רואים נקודה ירוקה. ראשון מופיע השלט hot springs. מעניין מי צריך מעיינות חמים באמצע המדבר, ועדיין ממש נווה מדבר










\





ממשיכים עוד קצת ונכנסים לישוב בתקוה למצוא מקום לארוחת הבוקר. אין אנשים ברחוב והבתים ממש סוף המדבר אבל נמצא קפה. נכנסת לבדוק ויש גם ארוחת בוקר.

הבעלים, שהיא גם המלצרית וגם הטבחית מתרגשת כנראה לראות את החייזרים שהגיעו למדבר והדברים נשפכים ונופלים אבל אנחנו איתה, בשמחה מקבלים ארוחת בוקר לתפארת ורק מתפלאים על האנשים החיים כך.

כאשר מסתכלים מסביב מבינים שזה ישוב אינדיאני














אפילו שרותים מסודרים היו

כנראה שגם הם מתאמצים על חקלאות כלשהי למרות שלא ראינו שדות

שבעים ומרוצים חוזרים לאופנועים ולמדבר. יש עוד כשעתיים מדבר עד לאס ואגס והחלטנו לנסות בכל זאת להגיע.

הכבישים ארוכים, לרוב ישרים שמובילים לאין סוף. מתישהו התחלנו לראות את הג'ושוע טריי.

בהפסקת הקפה/הדלק/הסודה הבאה מוציאים מחשב כדי למצוא מקום לישון - סביר, לא יקר מדי ועל הדרך. בגלל זה קל לטייל בארה"ב - תמיד יש.

נבחר מלון בלאס ואגס שעמית מכיר והנה הגענו, קבלנו חדר בקומה 29 ומתארגנים.























מקלחת שלוקחת ישר למסעדה איטלקית מפוארת.


חוגגים עם יין ופסטה מצויינת, קצת מסתובבים בעיר הנוצצת שרק מזמינה לאטרקציות ומופעים נהדרים אבל אנחנו שפוכים, זוחלים למיטות.












לפני שנרדמים עוד מספיקים להביט מהחלון ולראות כמה גבוהה קומה 29

ופשוט נופלים על המיטה - מחר נתכנן את מחר

64 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page